wtorek, 3 marca 2015

Pierwsze Candy w Wiankowaniu

Bardzo mnie cieszy moje pierwsze Candy lo, lo, lo. Powodów jest kilka. Mój blog ma już rok, profil Wiankowania na Facebook ma 200 gości , no i bardzo podoba mi się przygotowany prezent :). Przygotowałam piękne białe, ceramiczne jajka jak na tę porę roku przystało- wszak wszędzie już widać świąteczne ozdoby :). 
Candy to komplet: jedno duże jajo do postawienia oraz trzy mniejsze do powieszenia. Jak można zgłosić swój udział?

Zostaw wpis pod postem na fb Wiankowanie i udostępnij na swoim blogu lub profilu fb informację o moim Candy. Koniec konkursu 10.03.2015.

Serdecznie zapraszam do wiosenno- świątecznej zabawy :)






Enjoy!

dominiQ

1 komentarz:

  1. Puk, puk, to ja się zgłaszam co prędzej, bo jajka urzekły mnie absolutnie.

    OdpowiedzUsuń