środa, 3 grudnia 2014

Święta...święta

Święta Bożego Narodzenia zawsze budzą wiele pozytywnych emocji. Cieszą nas świąteczne przygotowania, w których często przywołujemy wspomnienia z dzieciństwa. Ponieważ ja urodziłam się pod koniec grudnia przyjemności były podwójne. Z okazji urodzin w rodzinnym domu Mama ubierała wcześniej choinkę i już było na prawdę świątecznie. Ten zwyczaj pozostał do dziś i teraz to ja w okresie moich grudniowych urodzin szykuję świątecznie ozdobiony dom. W tym roku z racji nietypowych świąt czas myślenia o całym tym magicznym czasie nadszedł jeszcze wcześniej. Święta spędzę daleko od Polski, ale dom będzie ozdobiony jak zawsze- magicznie. Powstały też pierwsze wianki dla osób, które lubią moje wianki i drobne ozdoby.



Ostatnio obserwowałam dzieci, które z wyjątkową uwagą i zachwytem patrzyły na kolorowe wianki mojej produkcji. Niesamowite jak potrafią się nimi zachwycać. To mnie skłoniło by nadać wiankom więcej bajkowych akcentów. Nic tak nie cieszy jak szczery uśmiech i radość dziecka...


Wiankowe Święta Bożego Narodzenia rozpoczęte :)

dominiQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz