poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wielkanocne inspiracje cz.II

Tym razem obiecane białe pomysły. Jeszcze zimą miałam pomysł na kolorową wielkanocną dekorację naszego domu. Zrealizowałam ją, a ostatecznie i tak wymieniłam na białą :). A jak u Was? Dekoracje już gotowe? Zaczyna być świątecznie?

Ten wianek powędrował już do nowego domu by ozdobić świątecznie stół lub komodę, a może będzie wisiał? Pani, która go ode mnie brała miała wiele pomysłów by go wykorzystać.



   

Ten wianek został u mnie i już wisi na filarze w salonie. Bardzo lubię ten filar na moje wianki :). Miejsce jak zaprojektowane dla nich. Szkoda tylko, że nie mogę na nim robić zdjęć moich prac. Filar jest w głębi domu, niestety nie jest zbyt dobrze oświetlony naturalnym światłem. Zdjęcia, które tam wychodzą nie zadowalają mnie, ale może kiedyś się z tym zmierzę. Na szczęście ciepłe dni przed nami i mogę odwiedzać brzozę :).

  





Białe pisanki z delikatnym motywem bardzo mnie ujęły. Zresztą pojawią się jeszcze w innej odsłonie psyt... :)


Pióra, pióra, pióra...w tym roku uwiodły mnie bardzo :). Chętnie je dołączam do różnych ozdób. Tu do zawieszenia na baziowych gałązkach.


Patyczki z piórkami powędrują na święta do domu mojego Brata, roślinki mogłyby szybko uschnąć z braku wody :), a badylki sympatycznie wyszły i będą mało wymagające :).



Całkiem niedawno do mojej kolekcji szklanych naczyń do układania kwiatów dołączyła patera z kloszem. Bardzo mi przypadła do gustu i już myślę o kupieniu znacznie większej.



Ciasteczka fotografuje się cudownie, są bardzo wdzięczne. Nie dziwię się teraz, że tak chętnie wykorzystywane są w różnych aranżacjach. 


Do różu połączonego z białym dojrzewam, szalenie mi się to połączenie podoba zwłaszcza gdy dołączy jeszcze szary :) ummmm


Dobrej nocy 
dominiQ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz